Show menu

KOMERCIALIST ZA NABAVO IN PRODAJO

Vaše delovne naloge:

- izvajanje nabave na domačem in tujem trgu v skladu z zahtevami proizvodnega in prodajnega oddelka podjetja, vključno z ureditvijo najoptimalnejših logističnih poti;
- tekoče spremljanje zalog, skrb za optimalno zalogo in pravočasno izvedbo postopkov procesa nabave;
- izdelava in posredovanje povpraševanj dobaviteljem;
- zbiranje in analiza ponudb ter priprava poročil;
- pridobivanje, osveževanje in arhiviranje tehnične dokumentacije, certifikatov ter ostale dokumentacije potrebne za plasiranje izdelkov na prodajne trge podjetja;
- priprava kalkulacij;
- spremljanje oddanih naročil, spremljanje in zagotavljanje nabavnih rokov v skladu z potrebami podjetja;
- vodenje evidenc po dobaviteljih, po vrstah materiala, cenah in ostalih dobavnih pogojih;
- sodelovanje pri pripravljanju plana ter doseganje zastavljenih ciljev;
- optimiziranje procesa nabave, zalog, logistike;
- aktivna raziskava domačega in tujega nabavnega trga;
- preverjanje ponudnikov tudi potencialnih;
- pripravljanje poročil o delu za potrebe vodstva podjetja;
- trženje prodajnega programa delodajalca;
- obdelovanje naročil, izdelovanje ponudb, pogodbenih cenikov, dobavnic
- skrb za realizacijo tekočih naročil kupcev

Pričakujemo:

- zaželeno vsaj 4-letne izkušnje v nabavi na tehničnem področju,
- najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomske ali tehnične smeri,
- poznavanje zbirke pisarniških programov MS Office
- aktivno znanje angleškega jezika,
- komunikativnost, vztrajnost, natančnost,
- pogajalske, organizacijske sposobnosti,
- opravljen izpit B kategorije. 

Nudimo:

- zaposlitev za nedoločen čas, po uspešno opravljeni uvajalni dobi,
- delo v mladem, dinamičnem, urejenem in sproščenem delovnem okolju,
- redno in stimulativno plačilo za opravljeno delo,
- možnost osebnega in strokovnega razvoja ter napredovanja.